
به عنوان اولین ماهواره ایرانی؛ ماهواره ایرانست یک در لایه ژئو زمین قرار میگیرد دانشxa0>xa0فضا - همشهری آنلاین:رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر، استفاده از لایه استراتوسفر را یکی از برنامههای پژوهشگاه فضایی ایران عنوان کرد. به گزارش مهر، حسن حدادپور با اشاره به فعالیتهای پژوهشگاه فضایی ایران در حوزه ماهوارههای مخابراتی و سنجشی، گفت: هم اکنون ماهواره ناهید ۱ د...
ادامه مطلب