
به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز -سه شنبه ۲۲فروردین ۱۴۰۲- جلسهای مشترک میان شهردار تهران و کلودیو پروویداس، نماینده برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد در ایران(UNDP) برگزار شد. در ابتدای این جلسه شهردار تهران گفت: ایران دهها سال است تحت تاثیر تحریمهای ظالمانه قرار دارد؛ با این وجود کشورمان پیشرفتهای خوبی داشتهاست، اما ما امروز نیاز به توسعه همکاری با دیگر نهادها برای بهبود شرایط زندگی مردم داریم. شهرداری تهران با ساحتهای مختلفی از زندگی شهروندان تهرانی سر وکار دارد به همین جهت زمینههای مختلف و مشتر...
ادامه مطلب