
ایرانxa0>xa0سیاستخارجی - علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از احتمال برگزاری نشست وزیران خارجه گروه ۱+۵ در حاشیه اجلاس نیویورک خبر داده است. اهميت اين نشست در آنجاست كه تيم ترامپ قرار است اوايل ماه اكتبر (10 مهرماه) نظر نهايي ترامپ درباره ادامه تعليق تحريم ها و اجراي برجام از سوي آمريكا را اعلام كند. ترامپ بر سر دومين تأييد برجام توسط وزير خارجهاش با او به چالش خورد و افرادي را مأمور ...
ادامه مطلب