عادل الجبیر هم مدعی حضور هیات انصارالله در ریاض شد

خرید بک لینک

جهان > خلیج فارس - همشهریآنلاین:
عدال الجبیر،وزیر خارجه عربستان هم بعد از وزیر دفاع این کشور ادعا کرد که هیاتی از انصارالله یمن در ریاض حضور دارد و پیشرفتی در مذاکرات با آنها انجام شدهاست.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با موری ماکالی، همتای نیوزیلندی خود در ریاض گفت: هیات حوثیها همچنان در عربستان است. ما همچنان برای پیشرفت بیشتر در مذاکرات پیش از مذاکرات کویت تلاش میکنیم تا بتوانیم به راه حل مسالمتآمیزی برسیم که به اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره یمن کمک کند.

او حضور نمایندگان حزب کنگره سراسری مردمی یمن به رهبری علی عبدالله صالح را در این مذاکرات تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، عادل الجبیر گفت: عربستان هیچ آرزویی درباره یمن جز برقراری صلح و امنیت در این کشور ندارد. ما توانستیم به آتشبس در مناطق مرزی دست یابیم و اکنون برای نزدیککردن دیدگاههایمان تلاش میکنیم و امیدواریم در مذاکرات کویت به توافق برای اجرای قطعنامه شورای امنیت برسیم.

او همچنین مدعی شد که مداخله ایران در امور منطقه برخلاف قوانین بینالمللی است.

همشهری...

ما را در سایت همشهری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 92 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 12:55

صفحه بندی