
شهر > شهری - همزمان با حضور رکابزنان تهرانی در همایش بزرگ دوچرخه سواری شهرداری پایتخت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، روز جهانی دوچرخهسواری در تهران به ثبت رسید.
صدها ركابزن تهراني به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر در همايش دوچرخهسواري محلههاي تهران به ميزباني مناطق 6و 7حضور يافتند. در اين همايش كه با حضور برخي مسئولان ورزشي برگزار شد، دوچرخهسواران مسير ميدان فلسطين تا ورزشگاه شيرودي را ركاب زدند. رضايي، رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران نيز درباره برگزاري اين همايش گفت: تلاش مديريت شهري در حوزه ورزش نشاندهنده اهميت همگاني شدن ورزش در جامعه در راستاي تأمين سلامت شهروندان است. همچنين در حاشيه اين مراسم 37دوچرخه به قيد قرعه به ورزشكاران اهدا شد.
- - , .
همشهری...
ما را در سایت همشهری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 104 تاريخ: شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 1:35