ارائه درخواست تخصیص ردیف استخدامی به آموزش و پرورش

خرید بک لینک

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
وزیر آموزش و پرورش از ارائه درخواست تخصیص ردیف استخدامی آموزش و پرورش به سازمان مدیریت خبر داد.

به گزارش ايسنا، علی اصغر فانی در حاشیه مراسم سفیران سلامت دانش آموزی درباره استخدام در آموزش و پرورش در سال جاری گفت: درخواست دریافت ردیف استخدامی را به سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور ارائه کرده ایم و این موضوع اکنون در فرآیند تصویب و ابلاغ قرار دارد.

وی درباره ورود موضوع "سلامت" به کتب درسی نیز اظهار کرد: امسال در برنامه درسی دوره متوسطه دوم دروسی را برای نخستین مرتبه گنجاندهایم که "انسان سالم و محیط زیست" از جمله آنهاست و امیدواریم به آمادگی دانش آموزان در این زمینه کمک کند.

فانی ادامه داد: سفیران سلامت بهرهبرداری از تلاش دانشآموزان برای توسعه سلامت در میان همسالان است، زیرا دانشآموزان صحبت همسالان خود را بهتر متوجه میشوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا شما ورزش و نرمش انجام میدهید؟ عنوان کرد: بسیار کم

همشهری...

ما را در سایت همشهری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 137 تاريخ: سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:19

صفحه بندی